torsdag 31 december 2015

Gott nytt år

...till er alla bloggläsare! Tänk att det har gått två år nu sedan fröet till denna blogg grodde. Det var just under julledigheten 2014 som jag påbörjade denna bloggresa. Och vilken resa! Inte kunde jag i min vildaste fantasi föreställa mig att den kunde generera så mycket vänskap med er som läser och kommenterar. Jag tänkte mig att jag och bloggen kommer att vara en anonym satellit i cyberrymden men så fel jag hade! Många av er har kommit att bli vänner, härliga vänner där vi delar med oss av våra trädgårdar, hus och hem!

Så av hela mitt hjärta; tack för att ni finns och för allt det som ni ger mig! Hoppas att vi fortsätter att följas åt under 2016. Stor kram till er alla!


7 kommentarer:

  1. Ser fram emot att få läsa dina inlägg även under kommande år!
    Gott slut och ett gott 2016 önskar jag dig! /Eva

    SvaraRadera
  2. Det hoppas jag med! Både på bloggen och IRL!
    Gott Nytt Trädgårdsår!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  3. Jag kommer att finnas här och hänga med dig! Vi ses nästa år! Kram Merja

    SvaraRadera
  4. Detsamma till dig och tack för din fina kommentar.Gott slut och Gott Nytt år.
    Annika

    SvaraRadera
  5. Visst är det galet ibland när man tänker på all vänskap och kunskap vi får via våra bloggar och de som läser där. :)
    Vad säger du, ska vi försöka sammanstråla någon gång när du är i Skåne?
    Kram tillbaka!
    Kristina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det fantastiskt, denna vänskap som uppstår! Och ja, gärna, det skulle vara så roligt att kunna sammanstråla i Skåne. Jag tycker att vi satsar på att försöka få till det till sommaren! :)

      kram till dig och fin trettonhelg,
      Cathrine

      Radera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det värmer!