lördag 28 november 2015

All in Advent

Tjohoo! Äntligen går startskottet för advent.

Lördagen före 1:a advent är dagen då jag startar upp advents- och jultiden med främst ljus och blommor. Jag vet aldrig i förväg vilka fat, krukor eller glas som hyacinterna kommer att hamna i - det bestäms här och nu när jag ställt fram allt på bordet och jag tar mig en tur ner till källaren och mitt "loppisförråd" för att se vad som inspirerar mig idag. Så, på med glöggen, lite julmusik och jag är på G! Är Ni?




Rumsgranen har jag faktiskt lyckats med att hålla vid liv sedan förra julen!

2 kommentarer:

  1. Försöker bli men det går inget bra alls! Inspirationen är på noll och jag märker att jag de senaste åren varit så seg så seg! Så nu försöker jag hitta lite inspo på bloggar och IG. Här ser jag att du är riktigt på G, fina bilder du bjuder på! Kram Merja

    SvaraRadera
  2. Här är inte smaken som baken, vi har precis samma smak! Fina saker för hela slanten! Och jag är på G! Tror varje år att i år ska jag nog hoppa över julfixet, men sedan kommer energin. Och det är ju så kul!
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det värmer!