söndag 18 januari 2015

Ljusets poesi

Morgonsol, eftermiddagssol och kvällssol är något alldeles särskilt. En lockelse som skapar drömmar, fantasi och poesi men också något väldigt konkret - fram med kameran! Jag älskar att fotografera dessa stunder med det magiska ljuset. I morse tittade en blek vintersol fram och det var längesedan jag vaknade till det.



En fin söndagskväll till er alla kära bloggläsare. Jag vill också passa på att hälsa er alla nya välkomna som har hittat hit genom Helens blogg drömhus! Hoppas att ni ska trivas här hos mig!

6 kommentarer:

  1. Ja ljuset betyder mycket för oss och växterna.
    Allt gott
    Annika

    SvaraRadera
  2. Hittade precis hit, vad kul! Tips: Tävla hos min vän Heléna: http://houseofadela.se/ och ha en fin dag! //M

    SvaraRadera
  3. Riktigt härligt ljus! Ha en fin start på veckan.

    SvaraRadera
  4. Vackert ljus som du fångat jättefint i bilderna.

    Nu har jag tittat och tittat och läst och läst om dig, din familj och ert hus. Att du har det fint, det visste jag redan men det är något visst att "hålla det i handen". Jag pratar såklart om reportaget i Hus och Hem. Grattis igen! Supertrevligt!

    Kram,
    Maria

    SvaraRadera
  5. Ljuset behövs verkligen, på flera olika vis. Tänker på det lite då och då, hur ljuset och solen reflekteras på snön och liksom kastas in i huset. Då känner jag mig tacksam för att vi har snö. vackert är det.

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  6. Ja du har så rätt - det där ljuset är underbart. Alltför sällan fångar jag det i ett foto. Blir bara sittande och njuter och fascineras... Det var verkligen vackra bilder du tog! Och tack för att du delar med dig av dem, så att vi får se!
    Kram Eva

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det värmer!