söndag 14 januari 2018

Ännu en jul har förflutit

Det är alltid med blandade känslor julen packas ner varje år. Det blir ett slags vemodigt bokslut där jag konstaterar att ännu ett år har gått och ännu en jul har förflutit och vart står jag idag och vart vill jag i morgon? Okej, det låter kanske mer drastiskt än vad det är men någonting gör det ändå med mig, dessa övergångar och skiften.

Var sak har som bekant sin tid - så det är väl som det ska vara. Livet. Tiden. Gången.

Nedan bjuder jag på en bildkavalkad över de små vännerna och prylarna som snällt får finna sig i att bli nedplockade och instoppade i lådor och skåp. I väntan på en ny jul.



1 kommentar:

  1. Inte så kul att packa ner, men desto roligare att packa upp igen när det blir kära återseende. Jag börjar glömma att jag har vissa saker och kan bli så glatt överraskad både när jag dyker i jullådorna och vissa andra lådor.
    Alltså de där blågröna kulorna, härliga!
    /Anette

    SvaraRadera

Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar. Det värmer!